lunes, 6 de agosto de 2007

Fotos de Delhi



5 comentarios:

Elsa dijo...

Eiiiii i tu que fas per l´India??? Jo et feia per Àfrica, em tornes boja, sembles Willy Fog!!!
A veure si ens escribim! Petonassos wapíssima!!!
_ELSA_

Mr. Di dijo...

Guapooooosssssssssss!!!!!!!!

que macos que esteu a les fotos, quina careta de felicitat.....seguiu gaudint així bandidos!!

Petonarros!!!!!

surroca dijo...

ei figuretes. Això de viatjar us senta bé. Però, DOre, segueixo dubtant que amb aquesta fila et deixin entrar ni tan sols a l'edifici de MPAFRE

el jau dijo...

uff, jo estic amb l'elsa(q no sé qui és), sembles willy fog!!! jo també et feia a l índia!!!!
jo també tinc un blog...
http://www.fotolog.com/ah_jau
bueno, m'alegra saber q estàs guai i gaudint dels viatges... jooo en part quina enveja!!! a vore si tornem a coincidir en l'espai i el temps, besets!!!!

el jau dijo...

muy bien jaume, muy bien... volia dir q et feia a àfrica... quin cap!